Hut- och harmlöst från Larko

Inget att fira

Posted on: 8 04 2008

DN har ett larvigt (eller skall jag säga hut- och harmlöst) test, där svaren jämförs med vad de flesta stockholmarna har svarat på samma frågor. Så här gick det för mig:

Helt fel, säger jag! Jag har ju inte ens besökt Stockholm i 18 år, inte heller Sverige för den delen. Då jag bodde i Stockholm i början av 1980-talet, var det närmaste till Södertälje jag någonsin hamnade i Midsommarkransen, i länet dock Västra Flemingsberg.

Så det så!

via Birger Schlaug

Etiketter:

Kommentera

Skyltar

Arkiv

RSS Mina senaste inlägg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Jag twittrar

RSS Blogroll skandinavisk

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Blogroll English

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.
