Hut- och harmlöst från Larko

Huttunen omtumlad

Posted on: 24 02 2007

Landskronapolitikern Marko Huttunen säger sig vara omtumlad efter den stora uppmärksamhet som hans utspel om tidningen Gringo har förorsakat:

Det har varit en omtumlande och lärorik upplevelse. På gott och ont. Det viktigaste är dock att människor börjat diskutera frågan som jag uppmärksammat. För frågan är väldigt bred och väldigt indelad och kluven och den kan mynna ut i väldigt många olika frågor, beroende på hur man vill diskutera frågan.

Enligt Huttunen var artikeln den mest lästa i Svenska Dagbladet i onsdags och den mest bloggade artikeln för dagen. Mitt lilla inlägg fick nästan 200 träffar och blev på en gång det mest lästa i den här bloggen som hittills närmast besökts av spamrobotar. Som jämförelse kan jag nämna att den här bloggen har under åtta månader samlat på sig ungefär lika många besök som min engelska blogg brukar få i två veckor.

Jadu, Marko. Man vet aldrig vad man kan åstadkomma då man råkar peta i ett getingsbo. För övrigt finner jag att det är positivt att Marko Huttunen sammanställt en lista över weblänkar som han känner till. Han lovar också att återkomma och besvara kritiken. Det ser jag fram emot att få läsa.

Kommentera

Skyltar

Arkiv

RSS Mina senaste inlägg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Jag twittrar

RSS Blogroll skandinavisk

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Blogroll English

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.
