Hut- och harmlöst från Larko

Nytt år med gamla vanor

Posted on: 1 01 2007

Jaha, då var det dags att börja skriva ett nytt årtal. Den här gången bör det inte vara lika svårt att komma ihåg som vanligt. Det räcker med att tänka på James Bond. Man skall alltså skriva 007 efter tvåan.

Annars lär väl ingenting ändras i år heller. Jag t.ex gjorde årets första tavla i mindre än en halvtimma. Nu kan jag alltså hålla på och slarva hur mycket som helst då det inte finns några ambitioner med att undvika fel resten av året.

Saddams hängning var inte precis det lyckligaste sättet att avsluta det gågna året. Visserligen tror jag att George W Bush kommer att ändra sina vanor i år lika lite som det blir några andra förändringar i Världen året till ära. Men jag skall i alla fall upprepa googlebomben i anledning av avrättningen i den här bloggen också: hang man. Som Google funkar nuförtiden, kan den sökningen dyka upp på en framstående plats om det bara är några som nappar på och sprider länken.

Snart är vi fem timmar inne på det nya året och hittills har jag varit vaken 100 % av året. Det är inte någon nyhet heller. Och precis som förra året, börjar jag så här dags fundera över att gå till sängs.

Jag önskar bägge eventuella läsare ett gott nytt år. Gör inte som jag gör utan som jag borde göra.🙂

2 svar to "Nytt år med gamla vanor"

Det blev av en slump att jag kom hit. Men så trevligt. *L*

God Fortsättning!

Tack detsamma! Det mesta i livet är slump.😉

Kommentera

Skyltar

Arkiv

RSS Mina senaste inlägg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Jag twittrar

RSS Blogroll skandinavisk

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Blogroll English

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.
