Hut- och harmlöst från Larko

Oönskat besök

Posted on: 18 11 2005

Jag fick besök av en spamrobot här i bloggen. Ett antal kommentarer med länkar till porrsajter hade tillagts mina inlägg. Det är ytterst frustrerande att behöva radera såna.

Förslag till administrationen: Tillfoga gärna en visuell kod för kommentarer. D.v.s. siffror och/eller bokstäver som skall skrivas av ett bild. En robot kan inte klara av det då robotar har varken ögon eller hjärna.

Annars skall jag strax gå till en presskonferens hos Tuglas-samfundet. Det skall bli intressant.

original

—–

Kommentera

Skyltar

Arkiv

RSS Mina senaste inlägg

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Jag twittrar

RSS Blogroll skandinavisk

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Blogroll English

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.
